31 July, 2007

ćevapČići durnie!!


maj friend hugo

myślisz prawko ?



tak wiec prezencje odziedziczyłem w genach :)

I chuj, że zdjęcie jak z Alegro, ale muszę się pochwalić


30 July, 2007

oldschool beauty

Let's play


kocham misia

29 July, 2007

still waiting

ani kurwa jednej...



go2sleep

król juljan


28 July, 2007

małe jest piękne

Mamo, mamo! A Hulk jara szlugi!


a o której odchodzi ten o 1817?

podobno już pojechali

6:17 specjalnie dla 18:17

27 July, 2007

jest rok 1999. 9.9 - krystyna loska przedstawia

castorama: jeden dla toma, jeden dla tyma

Kup mi cooooś !



Toruń wizytuje Sopot


26 July, 2007

"Fajny pomysł z tą 18:17. Tak trzymajcie!" Rod Stewart



radar!

a podobno pedant ze mnie...hmmm

co to za część ciała ?

Zdjęcie z przeceny tanio sprzedam


zdesperowany pan janek rozrzuca ulotki w swoim miejscu pracy


25 July, 2007

szanowni państwo zamieszkujący kolumnę po prawej stronie

idąc za ciosem, rozszerzamy groźby doktora toma na pozostałą część populacji 18:17. ujmę to tak: uprasza się o regularną dokumentację wydarzeń w okolicach godziny 18:17.
a jeden chłopiec przez dwa tygodnie nie dodał zdjęcia i ślad po nim zaginął.

M & M



joorek


przy tej okazji chciałem wszystkich przeprosić za moją nieodpowiedzialną postawę i brak publikacji z mojej strony. od dzis wszystko sie zmnieni na lepsze i znow bedzie tak jak kiedys a nawet lepiej. po dzisiejszej reprymendzie od doktora i groźbie wykluczenie z tego szacownego grona postanowilem cos z tym uczynić i przedstawic wam "joorka" ze strony którą malo kto mial okazje poznac.

na podwórko

pa-ta-taj vs pa-to-tej


24 July, 2007

plaga ;-)

ile!? ile!? poszli! sio!

Kolorowanki dla dorosłych


wąsiki pana waldka

23 July, 2007

S T A R



"Pozdrowienia z wakacji. Bóg"


22 July, 2007

gotuj z tiną

Specjalnie dla 18:17 bliżej nieokreślona godzina nocna


wypędzając czarnego pana

21 July, 2007

i spy with my little eye

władcy futer drzemią

Oral z albinosem


mistrzunio-majstrunio is coming




20 July, 2007

happiness frramed


Objects in the mirror are closer than they appear


Kicia na baterie

sina wata na polarku typu blue - just sky

19 July, 2007

ENTER