31 December, 2007

jeszcze oko i ...[55648,54]

13 comments:

doktor said...

no dobra już nie wytrzymam i zapytam:
O CO CHODZI Z TYMI NUMERKAMI ???? ;)

is said...

no nareszcie, ale ułatwień nie będzie, taka zagadeczka do rozszyfrowania;)

misz said...

to sa godziny ktore uplynely od czasu pierwszej klotni z ukochanym. wyszedl po bulki 55648 godz. i 54 minuty temu i nie dosc ze wrocil po godzinie, to jeszcze zapomnial kupic dżemik i kawunie. wybaczyla mu w koncu, ale nigdy tego nie zapomniala.

ale oko eleganckie, co nie?!

is said...

aż se policzyłam, ze to by było ponad 6 lat temu, tyle że on cholera wział i wrócił i prysła nadzieja, że może przepadł u jakiejś Malinowskiej, no cóż to się człowiek musi dalej meczyć, a dżemiku to ja nie kupuje, bo mam zawsze domowy:)

a do eleganckiego oka prawo mam raz w roku, aco

misz said...

ja bym stanowczo apelował o prawo do eleganckiego oka przynajmniej trzy razy do roka

misz said...

a Malinowska to wszyscy doskonale znamy i wiemy, co potrafi z apetycznymi młodzieńcami robić, więc to może lepiej, że się u niej nie zawieruszył

wojt said...

Ha, doktor pekl i zapytal:) ja nie mialem smialosci, ale skoro kwiz otwarty to strzelam, czy to moze ma cos wspolnego z GPW albo to moze nr tel.?:)
co do klotni i meza, to moze lepiej sie nie bede wypowiadal:):) ale czy is byla mezatka ponad 6 lat temu? jak ten czas leci, a pamietam jakbysmy zakardowy zabot wczoraj wybierali:)
PS. Czy ktos ma namiary na Malinowska? :) Dla kolegi :)

misz said...

będzie numer do Malinowskiej (naprawdę warto, wystarczy spytać chłopców, a potwierdzą, że lepsza od wszystkich Rosi razem wziętych), jak zobaczę zdjęcie w żakardowym żabocie

wojt said...

to chyba da rade sie zrobic:) bo czego sie nie robi za numer do Malinowskiej:)

is said...

i się weźmie zawsze jakiś nadgorliwiec znajdzie i tak niby zgadnie a niedopowie, to nie wiem czy już kwiz rozwiązany i nowy mam obmyslać czy ni

wojt said...

misz, zaboty ponizej, czekam na numerek:)

misz said...

przecudne
muszę dojść do siebie chyba
ale! ale! nie ma żabotów, nie ma numerka!
na zdjęciu widzę jedynie dekolt (bardzo bardzo) i dwie kryzy, a to jakby bardzo nie żabotne panie wojt.
ehhh Malinowska ci koło nosa przeszła chyba.

wojt said...

To i tak nie bylo dla mnie lecz dla kolegi:) Bedzie chyba nie kontent:( Ale coz zawsze cos sprzed nosa ucieka....